Kalite Yönetim Sistemi - ISO 9001

ISO, uluslararası standardizasyon örgütünün oluşturduğu bir kalite yönetim standardıdır.

ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi, bir ürünün üretiminden ya da bir hizmetin sunumundan, müşterisine ulaştığı yere kadar müşterisinin taleplerini karşılayarak, müşteri memnuniyetini ön planda tutan bir sistemdir.

ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Belgesi kalitenizin sürekli olduğunun garantisidir.

ISO 9001:2008 8 tane temel ilkeye dayanır. Bunlar:

·         Müşteri odaklılık 

·         Liderlik 

·         Kişilerin katılımı

·         Süreç yaklaşımı

·         Sistem yaklaşımı

·         Sürekli iyileşme

·         Gerçeğe dayalı karar alma

·         Karşılıklı faydaya dayanan tedarikçi ilişkileri 

 

 

ÜCRETSİZ ön danışmanlık formumuzdan yararlanın...

Give your website a premium touchup with these free WordPress themes using responsive design, seo friendly designs www.bigtheme.net/wordpress